Functieomschrijving:

 Als supportmedewerker bij Esders in Tilburg ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van onze klanten.

 Uitdagingen in de functie:

  • Je voelt je verantwoordelijk voor de klantvragen en streeft altijd naar de beste oplossing.
  • Je verzorgt de logistieke aspecten rondom het ophalen en verzenden van apparatuur naar onze serviceafdeling in Duitsland.
  • Je ondersteunt bij het plannen van service, onderhoud en reparaties.
  • Je beheert de ontvangst en uitgifte van leen- en huurapparatuur.
  • Je verstrekt informatie over producten, diensten, prijzen en leveringsvoorwaarden.
  • Je ondersteunt met de verwerking van de orders.

 

Vereiste vaardigheden en competenties:

  • Goede organisatorische en administratieve vaardigheden.
  • Opleiding op MBO niveau.
  • Zelfstandig en oplossingsgericht werken.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Woonachtig in Midden-Brabant.
  • Minimaal 24 – 32 uur per week beschikbaar.

 

Wat Esders Biedt:

  • Een zelfstandige rol binnen een innovatieve marktleider.
  • Ruimte voor eigen ideeën die bijdragen aan gezamenlijk succes.
  • Een aantrekkelijk salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.